Wednesday, December 24, 2008

Today!

Today I have the opportunity to create a newer version of myself, a version of peace, forgiveness, compassion and love.

Today is time for inner preparations, time to shine out and light my way.

What I choose for myslf I will give to another! Today, I'm acting on knowingness. I can cause another to remember who they really are. I can go inside and search for inner wisdom and see what this calls me to do. Then I'll do it, I'll not be afraid.

Today I can breath - long, deeply, slowly, gently... I can see the silence holds the secret and the first thing is to develop this silence within the self, inside.


Today I can see relationships has one purpose: are a vehicle to declare-express-create-experience-fulfill the highest notion of who I really am.

Today I can trust myself, I can let go! I can understand that I am bringing ALL THIS to myself and there's perfection in it. I know the world is presenting me with circumstances and only I decide what those circumstances mean.

Today, who I AM DOES make a difference!


Today YOU and I are ONE! isn't this GREAT?!?!?! :D...and TODAY is everyday, all days, always, all ways... ;)
So, go and live, love, breath, do, trust, make a difference... TODAY!

(summarizing some thoughts in the CwG, Book 3, by Neale Donald Walsch.)

1 comment:

Anonymous said...

Dragii mei, este important ca in aceste zile sa ne bucuram.
Totul sa fie prilej de sarbatoare si de fericire acum. Craciunul este sarbatoarea bucuriei, sarbatoarea iubirii.

Acum se naste Iisus, din nou, in inimile noastre. Se naste Domnul Luminii, al Iubirii si al Bucuriei.

Acum Iisus este mai aproape de noi, este peste tot imprejurul nostru si peste tot in noi, de aceea este important sa fim plini de multumire pentru tot ce am primit ca dar de la Dumnezeu.

Este sarbatoare. Sa lasam asadar toate grijile si supararile deoparte, pentru ca acum este timpul bucuriei. Nu mai avem timp pentru nimic altceva decat pentru sarbatoare.

Sarbatoriti-L pe Iisus in inimile voastre, cu mare bucurie, smerenie, iubire, minunatie si simplitate. Sarbatoriti-L pe Iisus in acest fel si impartasiti totul cu iubitii vostri, cu cei dragi, cu cei care nu-i cunoasteti, cu toata omenirea.

Fiti simpli si frumosi precum copii, si colindati pe Iisus in inimile voastre, cu mangaiere, pace si iubire. Si apoi colindati-L pe Iisus in inima fiecarui om pe care il intanliti - fie ca il cunoasteti fie ca nu. Iisus este in inimile tuturor, Iisus este legatura noastra - a tuturor cu Inima Suprema - Dumnezeu Tatal.

La Multi Ani!
In sarbatoare si iubire de Iisus, mereu al vostru - George.